wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyniki konkursu "Kwiecień"

Wczoraj był ostatni termin by przesłać pracę, a dzisiaj już daję wyniki. :)



Praca Martynkammmm. Całość wygląda okej, chociaż trochę nie widać napisu "Kwiecień". Poza tym to szacunek za pięknie narysowane myszki (ja takich prostych nawet nie potrafię narysować ;-;). Tło wiosenne, wesoły ptaszek. Ładna praca (:


Praca Myszmouse. Mysia skupiła się bardziej na tym, że w kwietniu jest Wielkanoc - narysowała pisanki i... myszo-kurę? Rysunek jest śliczny, napis całkiem spoko. Autorka umie się posługiwać programem do malowania ^^ (czyli tylko ja tutaj zostaję z tyłu ;-;). Brakuje mi jedynie więcej wiosennych rzeczy, typu jakichś kwiatków, drzewek... 


I ostatnia praca, od Oursmilex. Jest ona zwycięzcą. Na pewno trzeba ją pochwalić za najlepiej widoczny napis ze wszystkich prac. Poza tym, również skupiła się na Wielkanocy. Jest sporo pisanek i baranek. Ale jakoś tak najbardziej mi przypadła do gustu. Podoba i się to kwieciste i wesołe tło. Dziękujemy Ci również za życzenia :)

Dzięki za nadesłane prace, niedługo przypiszę punkty i dam pracę na prawą stronę bloga. Następne konkursy najprawdopodobniej w sobotę :)

Pozdrawiam
Daryah

3 komentarze:

No, no. To jak tam wiedzie się beze mnie?

Wasza "Najkreatywniejsza" :*

Czy plemie jeszcze istnieje?

Prześlij komentarz