niedziela, 2 lutego 2014

Impreza powitalna!

Witajcie! Dzisiaj w plemieniu odbyła się impreza powitalna. Na początku była dyskoteka. Potańczyliśmy, posłuchaliśmy muzyczki i pogadaliśmy. Wszyscy ubierali majtki na głowę i paradowali :) Po tym była pierwsza zabawa. W związku z tym, że była to impreza powitalna, naszym celem było poznanie jak najwięcej osób, w tym wypadku takich, co lubią to samo co ty. Padało pytanie, na przykład " Czy lubisz nutellę? " . Osoby, które ją lubią, musiały stanąć na kolor czerwony, kto nie na niebieski, itp. Oprócz tego każdy wyrażał swoją opinię na dany temat. Druga zabawa, a bardziej nazwałabym to rozmowa, była prosta. Każdy po kolei się przedstawiał, mówił jedno lub dwa zdania o sobie. No i ostatnia zabawa - czyli kolejny raz poznajemy się. Na mapce były rozłożone stoliczki. Siadało się do któregoś, i rozmawiało z drugą osobą przez 1 minutkę, może 2. Dodatkowo było ciemno, żeby nie było widać z kim siadasz. Po prostu trafiasz na losową osobę, rozmawiasz z nią chwilę i poznajesz następną.

Mnie się bardzo podobało, poznałam wiele miłych i sympatycznych osób. ;] Mam nadzieję, że reszcie również, i od razu po tej zabawie mają więcej znajomych ;) Dam wam tylko dwa zdjęcia, bo wcześniejsze nie zapisały mi się, z powodu wyłączenia komputera.



Pozdrawiam,
Daryah 

1 komentarze:

Albo nie było nic mówione o imprezie w wiadomości powitalnej, albo napisano o niej przedwczoraj (byłam krótko) lub wczoraj kiedy w ogóle mnie nie było i po prostu ogłoszenia nie zobaczyłam :c Szkoda, wydaję się iż było bardzo fajnie :/ Jak bym była to w kółko powtarzała bym, że jestem otaku xd

Prześlij komentarz