poniedziałek, 24 lutego 2014

Dzień Koloru Żółtego

Dzisiaj w plemieniu był dzień koloru żółtego. Zabaw jak i myszek było dosyć sporo, tylko w połowie komp mi się wyłączył i potem troszke poszło, ale gry kontynuowaliśmy. No i tak - pierwszym zadaniem było przebranie się na żółto, proste. Potem ruszyliśmy do żółtej (aż rażącej) krainy i tam mieliśmy za zadanie znaleźć wszystkie żółte kuleczki i zanieść je do jakby koszyczka. Po tym była żółta uczta, można było odpocząć i porozmawiać. Następnie były również kalambury, plac zabaw, a na koniec opowiadaliśmy sobie kawały. 
Było miło i przyjemnie, jechaliśmy troche na spontanie ale śmiechu i przygód nie zabrakło ^^ 






Kliknij na zdjęcia aby powiększyć :)
Pozdrawiam
Daryah 

3 komentarze:

Kto teraz kopiuje?! TO JEST OFICIALNY POST NA KTÓRYM, JEST TO SAMO. PONIEWAŻ "KotoMania" odgapiła od Marzycieli, wydarzenie które prowadziłam ja, są tu moje mapki.. -.- Nie wierzycie? Dowód - http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-krainy-koloru-zotego-i.html. ;-; Jesteście nie powiem czym, którzy kopiują mój trud =.= ŻENADA..

Wiem, że mapki należą do Ciebie, nawet na spotkaniu to zaznaczyłam, że jesteś autorem. Przeczytałam ten post, spodobało mi się, to postanowiłam, że u nas też to zrobię. W końcu mapki są dostępne dla wszystkich, więc to nie kopiowanie. I wręcz przeciwnie - doceniam twój trud :)

Dziękuje, i przepraszam za tą złość :) Już nie uważam że kopiujecie :) I odeszłam z Lodziarni aby was też nie kopiować :)

Prześlij komentarz