niedziela, 16 marca 2014

Strój Sołtysa - wyniki

Pewnie niektórzy z Was mogli inaczej zrozumieć lub przeczytać znaczenie wyrazu "sołtys", ale tak naprawdę oznacza ono prezydenta wsi. Dostałam sporo prac, tutaj macie wszystkie :D

Allieq - sołtyska. Spoczko, troszkę tak za elegancko, ale poza tym to bardzo ładnie ^^

Ciastoxdd - jeśli mamy być szczerzy, to co to za ksiądz? XD

Compka - to mi wygląda bardziej na takiego samuraja, a nie sołtysa XD 
Myszmouse - kto powiedział, że sołtys musi być wieśniakiem? ;) Ogólnie bardzo ładna, ale jednak nie przekonała mnie.
Tashapl - upss, ktoś tu pomylił temat pracy XD
Zuzalena - Zuza tutaj napisała, że wyczytała, że to sędzia. Niestety, chyba ktoś źle musiał napisać :/ Ale poza tym to szacunek dla Ciebie ;)

Misiakoala
Oursmilex













Ehh... no i kogo ja tutaj mam wybrać? Dwie bardzo podobne myszki, i to jeszcze BARDZO nadające się na sołtysa. Te wąsy, krawat a do tego ta czapka. No po prostu... Aż wybiorę dwie osoby! Remis :)
Udział - 3 pkt
Zwyciężczynie - 5 pkt



2 komentarze:

daryah pytałam się dziadków i rodziców , powiedzieli mi że sołtys to jest osoba zamieszkująca wieś . Dla pewności sprawdziłam to w internecie więc ja nie wiem czy to w końcu jest prezydent wsi czy obywatel ??

Ja również pytałam rodziców. Dla pewności wpisałam w google i również wyszkoczyło, że właściciel wsi.

Prześlij komentarz