sobota, 1 marca 2014

Wyniki konkursu: kartka z kalendarza

Nie będę się rozpisywać, dostałam 5 prac, do każdej krótki komentarz :) 


Na pierwszy ogień praca Judytasok. Jedyna rysowana na karce :) Przedstawiła takie przejście z zimy na wiosnę. Fajny pomysł, kolorowo, ale mogłoby być troszkę więcej elementów związanych z marcem :)









Krejziolka narysowała myszkę na słonecznym pagórku. Nawet ładnie się to przedstawia, ale napis zlewa się z tłem :/ Oprócz tego słońce wygląda jak... ziemniak? XD Poza tym to ładna praca, ta myszka taka staranna :)





Oursmilex zrobiła typowy kalendarz. Super praca, myszy bawiące się w lesie i cieszące ciepłym klimatem (kto zostawia ser na podłodze? A, chyba ze to grzyby) :)















Różowo! Taki neon funduje nam Myszmouse. Fajna praca, są kwiatuszki i ptaszki. Podoba mi się to, że autorka nawiązała do plemienia i zrobiła myszkę, która bawi się włóczką ^^ To prawda, jest dosyć sporo niedoróbek, ale mi się spodobała. Dostaje wyróżnienie :)





zwycięzcą zostaje... Allieq! Bardzo spodobało mi się w jej pracy to, że pokazała jak bawią się myszki w marcu (chyba xD). Do tego te bazie kotki i napis wykonany pewnie w edytorze map ^^ Może też powinna wiele poprawić, ale całość jest kolorowa i wesoła :) Tak trzymać ;)





Dziękuję wszystkim za udział i gratuluję, niedługo wpiszę punkty a pracę zwyciężczyni umieszczę na blogu ^^
Pozdrawiam
Daryah
P.S. macie tutaj taki mały bonusik z rysowania w chatce plemiennej kilka-kilkanaście minut temu ;)

5 komentarze:

Hmm przepraszam ale mogłaś już nic nie napisać pod moją praca jesli mowisz ze to ziemniak bo to troche moze ludzi boli? -.-

Przesadzasz... Co, już nie mogę nawet skrytykować? Tylko same dobre rzeczy mam pisać? Moim zdaniem powinnaś być zadowolona, bo dzięki takim komentarzom wiesz co powinnaś poprawić/zmienić i ulepszać swoje rysunki. Sama przyznasz, że jest troche owalne te słońce co nie? A nawet jeśli, to co z tego? Czy ja cię hejtuję albo się z ciebie śmieję? No właśnie. ;)

Moim zdaniem Oursmilex zrobił/a o wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ładniej...

Prześlij komentarz